lørdag den 18. juni 2011

Blåbær muffins

Så blev det tid til at bage igen;0)
Skulle være sammen med en masse dejlige mennesker fra fredag aften til lørdag aften, og jeg havde meldt mig til at bage til fredag aften. Så jeg besluttede at lave blåbær muffins med mørk chokolade.
Opskriften jeg brugte er den samme som jeg bruger til mine hindbær muffins. De bliver utrolige lette og luftige og smager helt fantastiske. Ovenpå havde jeg lavet Flyffy white frosting som er en slags flødebolle guf, hvor jeg havde hakket mørk chokolade og rørt i.


Ud af en opskrift bliver der omkring en 15 stk muffins.
Næste gang jeg skal havde ny ovn, bliver det en en ovn der kan havde en muffins forme ved siden af hinanden. Det vil jeg ønske mig til min fødselsdag.
Et lidt dårligt billede af det færdige resultat, men syntes alligevel, at jeg vil vise jer det;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar