onsdag den 24. august 2011

Nye ting

Så er tiden atter kommet, hvor der skal lidt nyt på bloggen, og i denne anledning bliver det ikke noget med kager, men nogle nye præger.
Har i længere tid gerne vil lave flere cake pops, da jeg syntes det er en kreativ og anderledes måde at få og serverer kage på, men har syntes, at jeg manglede noget til at forme/præge kagekuglerne, så det ikke kun er runde cake pops jeg laver.

Vi har en hel fantastisk butik i Næstved med navnet Kræmmerhuset, hvor jeg køber mange af mine ting.  Så da jeg var en tur i byen med min veninde forleden dag, gik vi lige en tur forbi. Da så jeg disse søde små muffins forme, og måtte bare eje dem.




Købte endvidere nogle slikkepinde og lyserød chokolade fra Wilton.
Om en uges tid har vi noget tøsehygge, hvor jeg vil lave nogle af disse cake pops, så billeder efterfølger.

Har fået en ordre på cupcakes til et bryllup her d. 17 september. Kæresten har friet til bruden på Hawaii, så derfor syntes jeg, at det ville være ideélt at købe en hawaii blomst præger.



Glæder mig helt vildt til at prøve den af.
Billeder følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar